» Regulamin

Producenci

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego www.x-board.pl

 Rozdział I
Postanowienia wstępne

§ 1
Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy (e-sklep) X-board (dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej „Regulamin”).
 

2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Właściciela Sklepu i Klientów.
 

3. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Klient jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem, a rozpoczęcie korzystania ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją wszystkich jego postanowień. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
 

4. Właścicielem Sklepu jest:

KST Paweł Citko
wpisany do ewidencji gospodarczej pod numerem 79477 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Białegostoku,
NIP 542-266-27-89,
REGON 200171008
z siedzibą w Białymstoku (15-204), ul. Ks. Stanisława Andrukiewicza 13 lok.3

firma zarejestrowana i widoczna w ewidencji CEIDG  pod adresem: 


https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=e01d4551-c7a6-413a-8e7b-915b9b0f328a

Kontakt: 

tel. : 504 055 949 (koszt połączenia wg stawki operatora).
e-mail : shop@x-board.pl

 

5. Umowy w Sklepie internetowym są zawierane w języku polskim.

6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe i oryginalne.

7. Zamieszczone w Sklepie zdjęcia towarów mogą odbiegać kolorystycznie od kolorów rzeczywistych towaru z uwagi na różną konfigurację sprzętu komputerowego Klientów.
 

§ 2
Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:

Regulamin – niniejszy regulamin działalności Sklepu internetowego,

Sprzedawca – właściciel Sklepu,

Sklep – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży on-line, dostępny dla Klientów, w ramach którego Klient ma możliwość nabywania Towarów. Sklep internetowy dostępny jest na stronie: http://www.x-board.pl

Formularz zakupu – skrypt będący częścią sklepu służący do złożenia zamówienia przez Klienta,

Towar – produkt/y oferowany/e Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego,

Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zdolna do zawierania wiążących umów lub osoba prawna bądź inny podmiot zdolny do zawierania umów.
 

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej – zakupu – niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową

Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Klienta.

ODR – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie internetowego systemu rozpatrywania sporów konsumenckich w całej UE.
 

§ 3
Wymagania techniczne

1. Do współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy wymagane jest posiadanie przez Klienta urządzenia podłączonego do Internetu z zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową obsługującą stronę kodową UFT-8 (i ewentualnie arkuszami stylów, dzięki czemu portal sklepu internetowego będzie wyglądał przejrzyście); nie jest wymagane instalowanie dodatkowych rozszerzeń lub wtyczek.

 

2. Do dokonania zakupów w Sklepie wymagane jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (skrzynki elektronicznej).

§ 4
Ceny i oferty promocyjne

1. Wszystkie ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

3. Sprzedawca zastrzega, iż produkty umieszczone w kategorii „Promocja” oraz „HIT Cenowy” w oferowanych tam cenach dostępne są do wyczerpania zapasów.

4. Szczegółowe zasady korzystania z promocji reguluje Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu w postaci Regulaminu promocji .

 Rozdział II
Składanie i realizacja zamówienia

§ 1
Warunki składania zamówień i zawarcie umowy sprzedaży

1. Klient, składając zamówienie w Sklepie, jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.

2. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.

3. Zawartość witryny internetowej Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a zatem samo złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.

 

4 W celu złożenia zamówienia w Sklepie internetowym

 

a) należy wyszukać interesujące towary:

Aby znaleźć poszukiwany przez Ciebie produkt możesz to zrobić na wiele sposobów:

- klikając na kategorie po lewej stronie sklepu, będą wyświetlane produkty z danej kategorii.

- jeżeli znasz markę produktu, możesz wybrać producenta po lewej stronie lub klikając na loga firm na stronie głównej sklepu.

- nad głównym i bannerami sklepu masz też do dyspozycji wyszukiwarkę, w którą możesz wpisać słowa kluczowe z nazwy towaru, markę, model, numer katalogowy, itp poszukiwanego produktu

- obok okna wyszukiwarki znajduje się opcja "wyszukiwanie zaawansowane" gdzie możesz znaleźć produkt: z danej kategorii , z przedziału cenowego , danej marki czy rozmiaru.

 

b) dokonać zamówienia

- gdy już znajdziesz interesujący Ciebie produkt dokładnie przeczytaj opis, obejrzyj zdjęcia i sprawdź dostępność.

- jak będziesz zdecydowany(a) kliknij na przycisk " DODAJ DO KOSZYKA". Wyświetli się okno potwierdzające dodanie produkty do koszyka.

- na górze sklepu pod napisem KOSZYK pojawi się wartość Twojego zamówienia.

teraz możesz wyszukiwać następne produkty i tak samo dodawać do KOSZYKA.

 

c) Koszyk

- każdorazowo jak klikniesz na ikonę koszyka możesz zobaczyć dokładnie co w nim się znajduję

- możesz również zwiększać lub zmniejszać ilość zamawianych sztuk produktów

- jak chcesz usunąć produkt z koszyka, kliknij na ikonę koszyka z czerwonym X w polu "USUŃ"

- aby jeszcze raz zobaczyć opis wybranego produktu, kliknij na jego nazwę.

aby zapamiętać swoje produkty z koszyku możesz pobrać koszyk w formacie PDF na samym dole formularza.

 

d) Realizacja zamówienia:

- aby złożyć zamówienie kliknij na ikonę koszyka na górze sklepu.

- pod listą produktów znajdujący się w koszyku znajduje się formularz płatności i dostawy, gdzie należy wybrać formę płatności i sposób dostawy towaru.

- po wprowadzeniu wszystkich danych należy kliknąć na przycisk " DO KASY"

- jak jesteś już klientem sklepu x-board.pl , zaloguj się przez podanie e-maila i hasła

jeśli jesteś nowym klientem:

- wpisz swój adres e-mail pod kolumną "Nowy klient"

- zaznacz opcję "Chcę założyć konto w sklepie" jeśli chcesz mieć ułatwione zakupy w przyszłości i w pełni korzystać z promocji na sklepie.

- uzupełnij cały formularz wpisując dane we wszystkie puste pola. Zaznacz pole, że zapoznałeś się i akceptujesz regulamin naszego sklepu.

- kliknij na przycisk "ZAMAWIAM I PŁACĘ" aby zobaczyć wprowadzone przez Ciebie dane i potwierdzić zamówienie.

- możesz również złożyć zamówienie bez zakładania konta, ale wówczas nie będziesz miał(a) możliwości korzystania w pełni z promocji sklepowych.

 

5. W trakcie procesu rejestracji wymagane jest wyrażenie zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych podczas rejestracji oraz w zamówieniach, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).

 

6. Status produktu „na zamówienie” i „zapytaj o dostępność” - zawarcie umowy sprzedaży następuje dopiero po potwierdzeniu dostępności przez Sklep mailem bądź telefonicznie do Klienta.

7. Klient składa Sprzedawcy zobowiązanie w momencie, kiedy akceptuje zamówienie, klikając ikonę „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.

8. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy potwierdzenie otrzymania zamówienia, czyli e-mail, który potwierdza otrzymanie zamówienia wraz z nadanym mu numerem oraz informacjami, tj.:

dane Sprzedawcy i poszczególne pozycje zamówienia,

łączna cena brutto,

sposób i termin zapłaty,

sposób i termin realizacji zamówienia,

prawo odstąpienia od umowy – wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu,

informacja konsumencka.

9. Potwierdzenie otrzymania zamówienia potwierdza fakt, że do Sprzedawcy wpłynęło zamówienie Klienta
 

10. Po przygotowaniu zamówienia i otrzymaniu zapłaty (w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem otrzymanie zapłaty nie jest wymagane) Sprzedawca prześle do Klienta w formie e‑maila potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Klienta.

11. Wysyłka potwierdzenia realizacji zamówienia potwierdza zawarcie pomiędzy stronami umowy sprzedaży.

12. Status zamówienia Klient może śledzić na swoim koncie w zakładce „Zamówienia”.

13. Zamówienia realizowane będą na adres znajdujący się na terenie Polski

14. Sklep zastrzega sobie możliwość potwierdzenia przyjęcia zamówienia poprzez kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną oraz weryfikacji danych konsumenta. Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem.
 

§ 2
Sposób płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

 

a) zwykłym przelewem na rachunek bankowy, z zastrzeżeniem iż w tytule zapłaty należy podać numer zamówienia,

 

b) za pobraniem – z zastrzeżeniem, iż:

przy wyborze dostawy przesyłką kurierską – płatność należy uiścić gotówką, przekazując ją kurierowi w momencie dostawy przesyłki,

przy wyborze dostawy do paczkomatów – płatność za pomocą karty płatniczej następuje w momencie odbioru Towaru w paczkomacie.

 

§ 3
Realizacja zamówienia

1. Sprzedawca oświadcza, iż dołoży wszelkich starań, aby zamówienie Klienta zostało zrealizowane w ciągu 72 godzin, licząc od następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności.

2. Warunek dokonania płatności nie obowiązuje w sytuacji, gdy Klient dokonuje płatności za pobraniem.

3. Sprzedawca oświadcza, iż maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni, z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku chwilowego braku zamówionego Towaru w Sklepie internetowym czas ten może się wydłużyć, jednak nie dłużej niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy.

4. W sytuacji gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego zamówienia, Klient ma prawo wyboru, czy zrealizuje zamówienie tylko w części, czy rezygnuje z zamówienia.

5. Dowodem zakupu w przypadku Klientów będących konsumentami jest paragon/faktura.

6. Dowodem zakupu dla Klientów niebędących konsumentami jest faktura VAT. 

7. Na życzenie Klienta będącego konsumentem Sprzedawca wystawi fakturę VAT. 
 

 

§ 4
Sposób i koszty dostawy Towaru

1. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:

a) odbiór osobisty  we wskazanym punkcie/oddziale/salonie Sprzedawcy (po wcześniejszym opłaceniu zamówienia) – bezpłatnie,

b) przy zamówieniach powyżej kwoty 250,00 złotych – przesyłka gratis.

b) przedpłata dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – waga do 5 kg koszt 9,99 zł.,

c) przedpłata dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – waga do 10 kg koszt 14,00 zł.,

d) przedpłata dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – waga do 30 kg koszt 19,00 zł.,

e) przedpłata dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej – waga do 0,2 kg koszt 8,00 zł.,

f) przedpłata dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej – waga do 0,5 kg koszt 8,00 zł.,

g) pobranie dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – waga do 5 kg koszt 17,00 zł.,

h) pobranie dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – waga do 10 kg koszt 22,00 zł.,

i) pobranie dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – waga do 30 kg koszt 28,00 zł.,

 

2. Koszt dostawy ponosi Klient, chyba że Sprzedawca określi odmiennie w Sklepie.

3. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 

 Rozdział III
Odpowiedzialność za Towar i reklamacje

 

§ 1
Odpowiedzialność za wady rzeczy - Reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia).

2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.

4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5).

5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:

a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

b) żądać usunięcia wady,

c) żądać obniżenia ceny,

d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni.

5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: KST Paweł Citko, 15-204 Białystoku, ul. Ks. Stanisława Andrukiewicza 13 lok.3

 

6. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
 

7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 504055949
 

§ 2
Odstąpienie od umowy konsumenta

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem).

2. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu, jest dostarczany wraz z Towarem.

3. Oświadczenie o odstąpieniu można również złożyć pisemnie wysyłają je np. pocztą lub drogą elektroniczną lub skorzystać z gotowego formularza, który stanowi załącznik nr 3

4. Klient zwraca towar Sprzedawcy – na swój koszt –  nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem).

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru).

6. Klient może jedynie odpowiadać za zmniejszenie wartości zakupionego towaru wynikającej z korzystania jego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

7. Klient powinien przesłać zwracany Towar na adres: KST Paweł Citko, 15-204 Białymstoku, ul. Ks. Stanisława Andrukiewicza 13 lok.3

8. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto.

 


§ 3
 

Inne metody rozpatrywania sporów - Unijna Internetowa Platforma ODR 

1. Spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze mediacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.

2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Rozdział IV
Postanowienia wspólne

 

§ 1
Ochrona danych osobowych

1. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych.

Jeżeli decydujesz się korzystać z usług sklepu www.x-board.pl, to znaczy że zgadzasz się z zasadami Polityki prywatności zawartej na tej stronie. Każdego użytkownika x-board.pl obowiązuje Polityka Prywatności aktualna w momencie korzystania ze sklepu. 

2. Administratorem Danych Osobowych jest:

KST Paweł Citko

ul. Ks. St. Andrukiewicza 13/3

15-204 Białystok

NIP: 542-266-27-89

Regon: 200171008

 

3. W naszym sklepie zbieramy następujące dane osobowe:

Imię i nazwisko – podczas składania zamówienia będziesz proszony o podanie swojego imienia i nazwiska aby móc wysłać Tobie zamówienie oraz możliwości kontaktu z Tobą

Adres zamieszkania – jest nam potrzebny do wysyłki zamówionego towaru.

Nr telefonu – Czasami też dzwonimy w celu potwierdzenia zamówienia, lub w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń jak np. brak towaru w magazynie jednocześnie proponując korzystne rozwiązanie.

Adres email – poprzez email wysyłamy potwierdzenie zamówienia, oraz kontaktujemy się z Tobą. Jeżeli zostałeś abonentem naszego newslettera będziemy wysłać do Ciebie informację handlową raz, dwa razy w miesiącu.

Adres – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych) wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być wykorzystywane w celach statystycznych – do zbierania ogólnych

informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie).

Cookies – nasz sklep wykorzystuje technologię Cookies w celu dostosowania serwisu do Twoich indywidualnych potrzeb. Możesz zgodzić się na to, aby wpisane przez Ciebie dane zostały zapamiętane i byś mógł bez powtórnego wpisywania korzystać z nich przy następnych odwiedzinach na stronach serwisu internetowego. Właściciele innych witryn nie będą mieli dostępu do tych danych. Jeżeli nie zgadzasz się na personalizowanie serwisu, proponujemy wyłączenie obsługi cookies w opcjach przeglądarki internetowej.
 

4. Podanie powyższych danych jest konieczne w następujących przypadkach:

Dokonując zakupu w naszym sklepie bez logowania konta po realizacji takiego zamówienia z naszej bazy usuwamy wszelkie dane mogące zidentyfikować Twoją osobę (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres email). Pozostaje tylko dokument sprzedaży przechowywany na potrzeby fiskalne.

Rejestracja w bazie Klientów – jest dobrowolna Przechowujemy te dane w bazie aby ułatwić Tobie w przyszłości zakupy w naszym sklepie internetowym.

Jeśli chcesz być informowany o ciekawych wydarzeniach i ofertach handlowych możesz zostać abonentem newslettera. Przystąpienie jest dobrowolne i w każdej chwili możesz się z niego wypisać.

5. Każdy Użytkownik naszego serwisu ma możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z naszych usług i udostępniać informacje o sobie. Jeżeli z jakiś względów nie życzysz sobie pozostawienia swoich danych osobowych to masz prawo do ich usunięcia lub nie korzystania z naszego serwisu.

6. Żadnych danych nie udostępniamy osobom trzecim. Nie przechowujemy również danych poufnych jak numery Twoich kart kredytowych czy danych dostępu do Twojego konta bankowego.

7. Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. masz prawo poprawiania, uzupełniania,uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych. W tym celu korzystaj z właściwych zakładek w serwisu internetowego, prześlij e – mail pod adres shop@x-board.pl lub listem poleconym na adres:

KST Paweł Citko
ul. Ks. St. Andrukiewicza 13/3
15-204 Białystok

 

§ 2
Prawa autorskie i pokrewne

1. Wszelkie treści zamieszczane w Sklepie, łącznie z tekstami, zdjęciami, grafiką, plikami audio i wideo są własnością Sprzedawcy, jeśli wyraźnie nie stwierdzono inaczej.

2. Treści te są chronione prawem autorskim i bez zgody właściciela mogą być używane jedynie do osobistego użytku, nie mogą być publicznie wykorzystywane w jakikolwiek sposób bez pisemnej zgody właściciela, powielane, zmieniane itp.

3. Bezprawne użycie zastrzeżonego logo i nazwy Sprzedawcy jest zabronione.

4. Sprzedawca ostrzega, że naruszenie praw autorskich i innych będzie ścigane na drodze cywilnej lub karnej.

 

 

 Rozdział V
Postanowienia końcowe

 

§ 1
Postanowienia ogólne

1.  Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.

2  Jeżeli kupującym jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduję się tutaj: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595) lub przez platformę internetową http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

3. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane polubownie przez mediację lub Sąd Arbitrażowy (Wschodni Sąd Arbitrażowy przy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku ul. Antoniukowska 7 )  lub Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela.

ZAŁĄCZNIKI : 
Załącznik nr: 1 - Regulamin Promocji
Załącznik nr. 2 - Formularz Reklamacyjny
Załącznik nr. 3 - Formularz odstąpienia od umowy. 
Załącznik nr. 4 - Wzór pouczenia odstąpienia od umowy


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl